Sekwestra budżetowa i amerykański sektor zdrowia cd

Administracja Zasobów Zdrowia i Usług przewiduje cięcia w programach pomocy związanej z AIDS, przy czym w rezultacie 7400 mniej pacjentów otrzymało leki przeciw HIV (około 209 000 otrzymało leczenie w 2010 r.). Uniemożliwiane przez wszystkie 9 lat trwania sekwestru są największe wydatki związane z ACA. Medicaid jest zwolniony, podobnie jak finansowanie jego ekspansji, począwszy od stycznia następnego roku, dla wszystkich Amerykanów o niższych dochodach w stanach, które zdecydują się na udział. Również zwolnione są prywatne subwencje ubezpieczeniowe, które będą dostępne w styczniu przez nowe giełdy ubezpieczeń zdrowotnych, ponieważ zostały zaprojektowane jako podlegające zwrotowi ulgi podatkowe, inna kategoria zwolniona z podatku BCA. Ostatecznie, plan ubezpieczenia zdrowotnego dzieci, program pomocy żywieniowej, tymczasowa pomoc potrzebującym rodzinom i dodatkowe dochody z ochrony są wyłączone.
Ponieważ marca przyszedł i zniknął bez widocznych, dramatycznych konsekwencji, niektórzy obserwatorzy twierdzą, że prezydent źle ocenił sprzeciw społeczeństwa wobec cięć. Julie Rovner z National Public Radio sugeruje, że redukcja sekwestracji może być postrzegana przez opinię publiczną jako osłabienie . . . w porównaniu z blackoutem. Jeśli tak, cięcia mogą się utrzymać, nawet jeśli Kongres zapewni administrację większą elastyczność w administrowaniu nimi. W tym miesiącu proces ciągłej restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji będzie następną, a być może ostateczną, okazją Kongresu do usunięcia wszelkich szkód w tym roku.
Bezpośrednim źródłem tego sporu jest spór między Demokratami (w tym Obamą) i republikanami z Kongresu nad zwiększeniem dochodów rządowych poprzez zmniejszenie jeszcze nieokreślonych ulg podatkowych. Chociaż obie strony zgadzają się z tą strategią, Demokraci chcą, by nowe dochody równoważyły się z cięciami, podczas gdy republikanie chcą, aby takie dochody finansowały nowe cięcia podatkowe. Wraz ze wzrostem gospodarki USA cięcia i niepewność co do polityki federalnej są dwoma czynnikami, które zagrażają dalszemu rozwojowi; niektórzy eksperci przewidują, że sekwestracja obniży realny wzrost produktu krajowego brutto o 0,5 do 0,7 punktu procentowego w 2013 r., jeśli nie zostanie zastąpiony nowym budżetem4. Moim zdaniem, szkody, jakie proces sekwestracji spowoduje dla istotnych funkcji opieki zdrowotnej na wszystkich poziomach jest niepotrzebne i niefortunne.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany 20 marca 2013 r. I zaktualizowany 16 maja 2013 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Harvard School of Public Health w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
1. Urząd zarządzania i budżet. Raport OMB dla Kongresu na temat wspólnego komitetu sekwestracji za rok obrotowy 2013. marca 2013 r. (Http://www.politico.com/story/2013/03/document-ombs-88322.html).

2. List do Honorowej Barbary Mikulski, przewodniczącej, Senackiej Komisji ds. Zasobów, od Kathleen Sebelius, Sekretarza HHS. lutego 2013 r. (Http://ascrs.org/download/gov/HHS%20Letter-February%20Sequester%20Hearing.pdf).

3. List od dyrektora NCI Harolda Varmusa do społeczności naukowej Narodowego Instytutu Raka 7 marca 2013 r. (Http://osp.fad.harvard.edu/blog/harold-varmus-director-nci-comments-on-sequestration).

4. Biuro budżetowe Kongresu. Budżet i perspektywy gospodarcze: lata budżetowe 2013-2023. 5 lutego 2013 r. (Http://www.cbo.gov/publication/43907).

Zamknij odniesienia
Artykuły cytowane (11)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (5)
[przypisy: zakład opiekuńczo leczniczy, technika bowena wrocław, poduszka gryczana ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: poduszka gryczana technika bowena wrocław zakład opiekuńczo leczniczy