Poprawa bezpieczeństwa pacjentów poprzez przejrzystość cd

To jednak jest nieco kontrowersyjne, ponieważ NPDB ma na celu śledzenie wszystkich ważnych roszczeń wobec lekarzy. Aby rozwiązać problemy związane z odpowiedzialnością, istnieją potencjalne reformy prawne, dzięki którym osoby będą nadal ponosić odpowiedzialność za nierozważne lub zamierzone zachowanie, ale nie za błędy ludzkie lub systemowe. Dostępne opcje obejmują zmianę NPDB i wymagań dotyczących stanu, tak aby błędy systemów nie musiały być zgłaszane osobom indywidualnym. Inną opcją jest uchwalenie ustawy o odpowiedzialności przedsiębiorstw, która zezwala instytucjom lub wymaga od nich wyłącznej odpowiedzialności w zakresie podatków i sprawozdawczości za błędy systemów. Trzeci to system sądownictwa administracyjnego, w którym rekompensata za roszczenie nie skutkuje zgłoszeniem się do lekarza; w ramach takiego systemu dochodzenia dyscyplinarne będą musiały być składane i badane osobno. Takie reformy nie tylko lepiej zrównują odpowiedzialność z nowoczesnymi zasadami bezpieczeństwa; mogą również zwiększać otwartość u klinicystów. Doświadczenie w innych krajach pokazuje, że lekarze w takich systemach często opowiadają się za odszkodowaniem dla pacjentów. A usuwając obawy lekarzy z rozmów ugodowych, organizacje mogą również znaleźć się w lepszej pozycji do szybszego rozwiązywania roszczeń.
Amerykańskie instytucje opieki zdrowotnej zaczęły promować przejrzystość w celu poprawy bezpieczeństwa opieki. Ich sukces będzie wymagał wspólnego zrozumienia znaczenia przejrzystości oraz silnego zaangażowania na rzecz otwartości. Instytucje są dziś lepiej przygotowane do promowania kultury, która równoważy odpowiedzialność i rozwiązuje emocjonalne i prawne obawy pacjentów i klinicystów. Reformy w zakresie odpowiedzialności mogą również pomóc w lepszym dostosowaniu zachęt w celu ułatwienia przejrzystości. Ostatecznie, bez względu na to, jak trudne zadanie, świecące światło na nasze błędy, pokazuje drogę do poprawy.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu pod adresem.
Author Affiliations
Od Brighama i Szpitalu Kobiet i Harvard Medical School – zarówno w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
1. Agencja ds. Badań i jakości opieki zdrowotnej. Ankiety dotyczące kultury bezpieczeństwa pacjentów. (http://www.ahrq.gov/professionals/quality-patient-safety/patientsafetyculture/index.html).

2. Kachalia A, Kaufman SR, Boothman R i in. Roszczenia i roszczenia z tytułu odpowiedzialności przed i po wprowadzeniu programu ujawniania błędów medycznych. Ann Intern Med 2010; 153: 213-221
Crossref Web of Science Medline
3. Wachter RM, Pronovost PJ. Równoważenie bez winy z odpowiedzialnością za bezpieczeństwo pacjentów. N Engl J Med 2009; 361: 1401-1406
Full Text Web of Science Medline
4. Studdert DM, Mello MM, Gawande AA, i in. Roszczenia, błędy i świadczenia wyrównawcze w postępowaniach sądowych w sprawach o zaniechanie medyczne. N Engl J Med 2006; 354: 2024-2033
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (23)
Zamknij Cytowanie artykułów
[przypisy: przegladarka skierowań na leczenie uzdrowiskowe, apteka malbork dyżur, terapia falą uderzeniową ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: apteka malbork dyżur przegladarka skierowań na leczenie uzdrowiskowe terapia falą uderzeniową